måndag 13 mars 2017

Pausar bloggen på obestämd tid

Våren är äntligen här och första hojturen är gjord. Jag fullkomligt älskar den här perioden av året, dagarna blir märkbart längre varje vecka och temperaturskillnaderna likaså. Folk börjar krypa ur sina iden och vandra längs gatorna i stan, härligt att se!

Aktiviteten på bloggen (och egentligen på börsen överlag) har varit låg de senaste månaderna. Mycket förändringar sker just nu i mitt liv och skolan tar ut sin rätt likaså, därmed känns det rätt att pausa bloggen lite och fokusera helhjärtat på det som är mer aktuellt just nu. Jag hoppas dock kunna skriva några spontaninlägg emellanåt så ni kan vänta er några statusuppdateringar, förhoppningsvis några gånger per månad. Vill tacka er som följt mig på denna resa och med förhoppning att ni fortsatt kikar in bloggen.

/S

11 kommentarer:

  1. Ser även jag fram emot sommaren och vad det innebär :) Lycka till med dina planer och välkommen tillbaka till bloggen när det känns rätt. Mvh Slimis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack, Slimis! Önskar dig detsamma, må kassaflöden vara med dig.
      Ps. Bra val tror jag att sälja av SHB och diversifiera portföljen. Kanske hade jag ändå behållit en liten skvätt aktier i bolaget, även om det är dyrt. På lång sikt tror jag det är en vinnare.

      /S

      Radera
    2. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollspåren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
      1) Älska trollformler
      2) Lost Love Spells
      3) Stoppa skilsmässor
      4) Giftermål
      5) Graviditet spell
      6) Uppdelningar
      7) Dödsförtroll
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Mer liv, mindre internet är alltid bra!

    SvaraRadera
  3. Internet och börsen finns alltid kvar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låt oss hoppas att detsamma gäller stadiga kassaflöden =)
      /S

      Radera
  4. Återkom när du känner dig redo, lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Snålgrisen, önskar en trevlig helg!
      /S

      Radera
  5. behöver du ett lån? Har du letat efter var du kan få lån? Har du försökt få något lån? ansök sedan nu på? (christywalton355@gmail.com) om du vill få ett överkomligt lån. Lån erbjuds här till en mycket låg ränta på 2%. Kontakta oss nu om du är intresserad.

    SvaraRadera
  6. Jag är här för att vittna om vad Dr James gjorde för mig. Jag har lidit av (GENITAL HERPES VIRUS) sjukdom under de senaste fyra åren och har haft konstant smärta och klåda, särskilt i min privata del. Under det första året trodde jag på Gud att jag skulle bli botad någon dag. Denna sjukdom började cirkulera över hela kroppen och jag har tagit behandling från min läkare som ingenting fungerar, för några veckor sedan kom jag över ett vittnesbörd om Kasha, på internet vittnar om en herbalist som heter Dr James från Västafrika, om hur han botade honom från 7 år HSV 2. Och han gav också den här e-postadressen ... [drjamesherbalmix@gmail.com] ..., rådgivande någon att kontakta honom för att få hjälp om någon typ av sjukdomar som han skulle vara till hjälp, så jag mailade honom och berättade om min (HSV 2), han sa till mig att jag inte skulle oroa mig för att jag kommer att bli botad !! Jag tvivlade aldrig på honom. Jag tror att han kan bota mig också, Dr James förberedde och skickade mig helande olja, tvål, rötter och örter som jag tog. Under den första veckan började jag uppleva förändringar över hela mig, efter fyra veckors användning av hans rötter / örter, olja och tvål blev jag helt botad. inte mer klåda, smärta på mig längre som Dr James försäkrade mig. Efter en tid gick jag till min läkare för att göra ett nytt test. resultatet blev negativt. Så vänner, mitt råd är om du har en sådan sjukdom eller känner någon som lider av den eller någon annan sjukdom som HPV, HBV, HIV / AIDS, ALS, HBP, CANCER, NEPHROTIC SYNDROME, etc. kan du kontakta Dr James växtbaserade blandade hemmet av välbefinnande direkt på hans .... drjamesherbalmix@gamil.com ... Han är en bra man, och han kommer att hjälpa dig.

    SvaraRadera